27 Eylül 2009 Pazar

Erkek ve Kadın yorumları ....

Erkek 38 İstanbul
Karımla alışveriş merkezinde dolaşırken birden önümüzden inanılmaz güzel bir kadın geçti. Nasıl oldu ben de anlamadım ama ilk defa bir kadına bu derece kilitlendim. Bu durumun farkında olan karımın şu sözleri ile kendime geldim. "Bakma faslın bittiyse kavgaya geçeceğim!"


Erkek 30 İzmir
Nişanlıyken karımla iddiaya girmiştik. Evlendikten sonra ilk kim "Bu gece olmaz" derse tüm evliliğimiz boyunca ütüyü o yapacaktı. Centilmenliğimi göstermek için iddia sonuçlanana kadar ütüyü yapmayı kabul ettim. Altı senelik evliyiz ütüyü hala ben yapıyorum. Bu güzel kadın ya bana gerçekten çok aşık ya da ütü yapmaktan hakikaten ne fret ediyor.

Kadın 40 Çanakkale
Ateşli bir gecenin sonunda omuzunda yatarken soruyorum "Beni seviyor musun?" diye. Magmalara gelesice kocamdan cevap geliyor. "Sevdik ya!"

Erkek 28 İstanbul
Hani benim gönlüm sarhoştu yıldızların altında? Hani sevişmek ahh ne hoştu yıldızların altında? Şarkıda kimse polisten bahsetmemişti...

Erkek 25 İstanbul
Ülkemizde kişi başı milli gelir 10.000$'a yaklaşmış. Benim cebimde 10 YTL var. Kim hakkımı yiyorsa haram olsun!

Kadın 34 İstanbul
Dün haberlerde çıkan tekstil sektörünün krize girmesine kocamın yorumu: "Bak bir aydır alışveriş yapmıyorsun tekstil krize girmiş!"

Kadın 34 İstanbul
"Seviyor musun?" dedim "Seviyorum." dedi. "Ne kadar?" dedim "Çok." dedi. "Ne kadar çok?" dedim. "Her akşam eve gelip dırdırını çekecek kadar çok..." dedi. Sustum...

Kadın 23 İstanbul
Ramazanda cemaat toplanmış teravihde. Ufaklığın teki de annesinin peş ine takılmış gelmiş. Namaz kılınırken sessiz sessiz olanları izleyen çocuğun dudaklarından hayal gücünü ortaya koyan şu cümleler dökülüyor. ''Yatın kölelerim! Kalkın kölelerim! Yatın kölelerim! Kalkın kölelerim!'' Cemaat uzun süre secdeden kalkamadı tabi...


Kadın 26 Sinop
Duştayım. Birden elektrikler kesiliyor. Hemen kapıyı açıp anneme bağırıyorum. "Anneee konuş benimle; korkuyorum!" Annem başlıyor konuşmaya. "Bu gece de rüyamda dedeni gördüm. Mezarının başına gitmişim 'Baba ben geldim; kalk!' diyorum; o da mezardan çıkıyor; başlıyoruz konuşmaya..." Ben korkudan ağlamaya başlıyorum; annem gülmekten çatlıyor.

Kadın 23 Ankara
Eski erkek arkadaşımla kahvaltı ediyoruz. Onda kalan ve hatıra olarak sakladığı küpeleri isteyip istemediğimi soruyor "Gerek yok." diyorum. Bunun üstüne bana dönüp bilmiş bilmiş "Vermeyecektim de nezaketen sordum." diyor. Aradan 10 dakika geçiyor bu sefer ben ona sokuluyorum ve gözlerinin içine bakarak en ¤¤¤¤i sesimle "Beni ister miydin?" d iyorum. Gözleri parlıyor ve "Tabii ki evet." diyor. Bunun üstüne ben önüme dönüyorum ve "Vermeyecektim de nezaketen sordum." diyorum. İntikam biz kadınları gerçekten güzelleştiriyor.

Kadın 26 Ankara
Şiddetli kavgamız sırasında "Gidiyorum ben bitti!" dediğimde "Dönerken mutfaktan su getir sana laf anlatacağım diye boğazım kurudu!" diyen kocamı huzurlarınızda yılın kozalağı seçiyorum.

Kadın 24 İstanbul
Lacivert ceketi gri pantolonu kahverengi ayakkabısı ve siyah kemerini bir arada giyen babama annemin yorumu: "Toplama bilgisayar gibi olmuşsun!"

Erkek 37 İstanbul
Bir alkış da Sema ismindeki sevgilisine doğum gününde ''Semaver'' hediye eden arkadaşıma gelsin lütfen.

Kadın 22 Ankara
Yolda yürürken güneş gözlüklü kulaklıklı bir tipin bana baktığını fark ettim. Tam yanından geçerken "Gözlük var diye baktığını fark etmediğimi mi sanıyorsun?" dedim. Gülerek "Kulaklık var diye duymadığımı mı sanıyorsun?" dedi. Herkes hazır cevap olmuş canım...

Kadın 25 İstanbul
Otobüse bindim her yer dolu arkaya doğru ilerledim bir koltuktan tutundum ayakta duruyorum. Hemen önümde oturan 20'li yaşlara yaklaşmakta olduğunu tahmin ettiğim genç "Oturmaz mısınız?" dedi hani kalk ayım da oturun anlamında "Gerek yok teşekkür ederim böyle iyi." dedim. Kalktı ve "Buyrun oturun." dedi "Teşekkürler iyi böyle." dedim "Huysuzluk etme otur dedik otur işte!" dedi ne yapayım oturdum ben de.

Erkek 28 İstanbul
Sıkış tepiş halk otobüsünde ayaktayım. Arkalardan bir ses duyuyorum. "Biraz uzak durur musunuz beyefendi!" Kafalar o yöne çeviriliyor adam cevap veriyor. "Saçmalamayın hanımefendi aramızda 5 metre var!" Kadın bombayı patlatıyor: "Ama hissettim onu!"

Erkek 23 Antalya
Bir alkış da sınava giderken 1 GB'lık flash disc'e Kur-an'ı Kerim ve dualar atan sonra da boynuna asan ve cevşen niyetine kullanan kardeşime gelsin.


Kadın 31 İstanbul
Haftasonu babasıyla gezmek için süslenmeyi abartan oğluma "Oğlum çapkınlık mı yapacaksınız?" diye sordum. Oğlum tüm sempatikliğiyle cevap verdi; "Evet anne babam da bakıyor kızlara ben de. Ama senin kadar güzelini görmedik!"

Hiç yorum yok: